preloader

8 نکته ای که برای نجات موها باید بدانید


8 نکته ای که برای نجات موها باید بدانید
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 11413 اشتراک گذاری :

اطمینان حاصل کنید که از این نکات یک عادت می سازید و همیشه به آن عمل می کنید .
این بدان معناست که تمام اسپری های نمک که هنگام آفتاب گرفتن در استخرها مصرف می کردید و نور آفتاب ماه های تابستان بر روی سلامت موهای شما در دراز مدت اثر خود را  خواهد گذاشت، اما شما می توانید با رعایت نکاتی از میزان این آسیب بکاهید.

 

1- موهای خود را زمانی که در حال رفتن به رختخواب هستید باز کنید
کش های پلاستیکی تاثیرات تهاجمی و بی رحمانه ای  بر روی مو می گذارد. اگر شما در حال رفتن به رختخواب هستید  می توانید موهای خود را برای اینکه صبح گره نخورند به صورت شل ببافید.

 

2- دست  های خود را پس از استفاده از روغن ها و اسپری های  برنزه بشویید.

هنگامی که شما از اسپری و کرم های رنگی برنزه استفاده می کنید  و به صورت خود می مالید  و به موها می کشید  ممکن است رگه های  پرتقالی-سبز  و طلایی در اطراف خط رویش  مو هایتان ایجاد شود.

 

3- ماندن در معرض آفتاب در تمام طول روز تنها با قرار دادن ماسک مو

تنها حدود 30 ثانیه، طول می کشد تا موهای خود را از آسیب نجات دهید. موهایتان را با ماسک محافظ در برابر اشعه خورشید بپوشانید.

 

4- هنگامی که در استخر هستید احتیاط کنید.

از محصولات محافظ برای جلوگیری از آسیب کلر استفاده کنید  آب نمک ممکن است اثرات شگرفی روی مو بگذارد اما کلر هرگز برای مو خوب نیست.

 

5- کرم مو بهترین دوست شما ست

بسیاری از آسیب ها پس از آفتاب گرفتن و شنا در ساحل به موهای شما وارد می شود از طریق نمک خشک شده و یا کلر باقی مانده روی موی شما این آسیب ها ایجاد می شود. همیشه با استفاده از کرم روی مو از شکستگی و آسیب آن جلوگیری کنید.


6- اجازه دهید خودشان باشند !

امروزه مدل مو مرسوم و مد روز بیش از حد ساده و آرایش  نشده است. بسیار آسان نه بیش از حد تمیز یا صاف و نه بیش از حد فر، بلکه  طبیعی است. از آن استفاده کنید.

 

7- ریشه موی خود را تمیز کنید.

پس از استفاده از شامپو و خشک شدن مو با شانه زدن به ریشه  مطمئن شوید که شامپویی خشک شده در آن باقی نمانده باشد زیرا به شوره سر مبدل خواهد شد .

 

8- آن ها را ببندید.

یک مدل موی دم اسبی مرتب و محکم را انتخاب کنید با استفاده از اسپری مو و برس موها را به سادگی  در عقب سرتان ببندید این مدل خیلی شیک و ساده بنظر می رسد و آسان درست می شود.

 

منبع: Real Simple
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید