preloader

10 ترفند آرایشی، که باید از آنها با خبر باشیم!


10 ترفند آرایشی، که باید از آنها با خبر باشیم!
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 11390 اشتراک گذاری :

همه ما  گاهی در زندگی آرایش کرده ایم ، اما ممکن است روش ما بهترین نتیجه را نداده باشد؟ در اینجا، چند توصیه از ، مدیر هنری و میکاپ آرتیست کمپانی بابی برون  Bobbi Brown ، ارائه می دهیم تا از برخی از نکات ساده در استفاده مواد آرایشی از کانسیلر تا ریمل آگاه شوید

کانسیلر

هرگز کانسیلر یا کرم پودر را روی خط مژه ها و پلک  خود نزنید ، این کار باعث می شود تا  آرایش چشم شما دارای چروک شود.

 

کرم پودر

برای زدن کرم پودر بهتر است از انگشتان دست خود استفاده کنید  تا نتیجه ای صاف و یکدست داشته باشید اگر شما می خواهید کمی حالت حریر گونه داشته باشد کمی از کرم را روی صورت بمالید و با یک برس متوسط آنرا به خوبی  روی صورت پخش کنید.

 

پودر (پنکیک)

همیشه از پودر روی مناطقی از صورت که براق هستند مثل منطقه T  صورت به اندازه ی کم و سبک استفاده کنید.

 

پودر برنزه

شما می توانید  از این پودر بر روی گردن ، صورت و قفسه سینه خود استفاده کنید رنگ این پودر باید از رنگ طبیعی پوست شما کمی تیره تر باشد  پس از استفاده  کمی عقب بروید  و مطمئن شوید همه چیز یکرنگ شده باشد .

 

رژگونه

هنگام استفاده از رژگونه، لبخند بزنید و سپس روی برجستگی ایجاد شده روی گونه تان به شکل سیب شروع به زدن برس آغشته به پودر کنید وبه  سمت گوش ببرید  ، پس از آن به خوبی آن را محو کنید کمی از آن را روی استخوان فک نیز بزنید و پخش کنید .

 

ابرو ها

همیشه مداد ابرو و یا پودر خود را به قسمت بالایی ابرو به سمت بیرون بکشید تا  صورت خود را بالا تر کشیده و جوان تر نشان دهید.

 

رژ لب

همیشه مطمئن شوید رژ لب خود را بیش از حد  بالای لب و یا خارج از گوشه های داخلی دهان نمی کشید. مطمئن شوید که رژ از محل خود حرکت نمی کند و آن را فیکس کنید  .

 

سایه چشم

همیشه با یک سایه پایه بدون هیچ گونه درخشش و رنگی خاصی شروع کنید رنگ سایه پایه باید  منطبق با رنگ  پوست پلک تان باشد . آن را سراسر پلک خود تا زیر ابرو بمالید. سپس سایه تیره تراز همان توناژ رنگ سایه  پایه  بر روی پلک و نزدیک خط مژه ها استفاده کنید  شما می توانید این دو سایه را با هم ترکیب کنید .

 

خط چشم

به جای آنکه  مستقیم به جلو در آینه نگاه کنید  به آینه  نزدیک شده و سر خود را کمی عقب و چانه را جلوتر آورید به پایین نگاه کنید و از گوشه داخلی چشم مداد خود را بکشید مطمئن شوید به تمام نقاط تا خارج چشم تان به صورت یکدست کشیده می شود.

 

ریمل

هیچگاه ریمل خود را شتابزده نزنید این کار باعث چسبیده شدن مژه ها به یکدیگر می شود هنگاه استفاده از ریمل مژه و ابرو فرچه را داخل تیوپ کرده بیرون آورید و  با حرکات زیگزاگی از ریشه ی مژه ها شروع و آن را  به نرمی بالا ببرید.

برای دریافت مشاوره اینجا کلیک کنید.

منبع: elle
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید