preloader

تشخیص و درمان افسردگی


تشخیص و درمان افسردگی
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 10860 اشتراک گذاری :

علائم شایع افسردگی می تواند کار و زندگی روزانه شما را تحت شعاع قرار دهد. افسردگی می تواند شما را از جهان جدا کرده و به شما احساس تنهایی دهد.
تو تنها نیستی. افسردگی اساسی حدودا 14 میلیون آمریکایی بالغ و یا حدود 6.7 درصد از جمعیت 18 سال به بالا را ، در هر سال تحت تاثیر قرار می دهد این راهنما به شما کمک میکند  برخی از علائم افسردگی را بشناسید.

آنها عبارتند از:


احساس غم، تهی بودن، ناامیدی، یا بی حسی. این احساسات بیشتر ساعات روز را با شما هستند، هر روز.


از دست دادن علاقه به چیزهایی که شما برای لذت بردن استفاده می کنید  ممکن است از سرگرمی هایی که  قبلا استفاده می کردید و عاشقش بودید خسته شوید یا از کنار دوستان بودن  همچنین ممکن است علاقه به رابطه جنسی را  از دست بدهید.


تحریک پذیری و اضطراب :شما ممکن است تندخو شوید و یا مدام  نیاز به استراحت داشته باشید
مشکل عدم تمرکز .شما می توانید سخت فکر کنید و  به وضوح تمرکز نداشته باشید . برای گرفتن  یک انتخاب ساده نیاز به اتفاق نظر همه داشته باشید.


احساس گناه یا بی ارزش بودن: این احساسات اغلب اغراق شده و یا نامناسب با  وضعیت موجود است  شما ممکن است برای چیزهایی اشتباه که شما هیچ کنترلی روی آن نداشته اید احساس گناه یا شما ممکن است برای اشتباهات کوچک احساس گناه شدید کنید

.
فکر کردن به مرگ و خودکشی: انواع افکار متفاوت است. برخی از افراد ترجیح می دادند  مرده بودند، و احساس می کنند که جهان بعد از مرگ آن ها بهتر خواهد بود و دیگران ممکن است با برنامه های صریح و روشن به خود صدمه بزنند.


خبر خوب این است که افسردگی انواع درمان های مختلف دارد  شما می توانید یک پزشک مناسب را برای درمان خود انتخاب نمایید.

منبع: WebMD
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید