preloader

تمرین عادات صحیح کاهش وزن صحیح


تمرین عادات صحیح کاهش وزن صحیح
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 11174 اشتراک گذاری :

ایجاد تغییرات آهسته است. تلاش برای تغییر و رسیدن یکباره به همه چیز به طور کامل سیستم و تلاش های شما را پایمال می کند و دشوار است از دست دادن وزن به طور طبیعی و حفظ وزن به معنای ایجاد تغییرات کلی در شیوه زندگی است.
شروع کردن با تغییرات کوچک  مانند اضافه کردن فعالیت  ورزشی به مدت 15 دقیقه در روز و استفاده از روغن زیتون  به جای کره در پخت و پز
شروع تغییرات با چگونگی طرز تفکر شما در مورد غذا به طوری که با استفاده از آن شما می توانید  هنگام ناراحتی استرس و یا بی حوصلگی و غیره  نخورید و فکر کنید در مورد مواد غذایی به عنوان چیزی است که شما در حال قرار دادن در بدن خود را به شما سوخت، که به معنی شما می خواهید بهترین سوخت امکان پذیر است و این بدان معناست که گزینه های غذا خوردن سالم.
تنظیم اهداف دست یافتنی. هنگامی که شما را ساخته اند تصمیم به از دست دادن وزن، مجموعه ای از اهداف واقع بینانه و دست یافتنی است که شما می توانید دنبال کنید.
تعیین هدف کمک خواهد کرد شما بهتر عمل کنید و برخی از نتایج کاهش وزن  را مشاهده کنید

 به طور معمول با کاهش وزن طبیعی تر، شما می توانید انتظار کاهش وزنی حدود 0.5تا 2 کیلو در هر هفته را داشته باشید
اهداف خود را پیگیری کنید به طوری که به این ترتیب می توانید  پیشرفت خود را ببینید.
به طورمنظم تمرین کنید. وارد شدن به یک روال منظم ورزش می تواند به کاهش وزن شما کمک کرده و  سلامت کلی شما را .
توصیه می شود حدود 150 دقیقه حرکات هوازی در هر هفته و 2 روز تمرینات  قدرتی انجام دهید.
همچنین فعالیت های روزانه خود را افزایش دهید. حتی انجام کارهایی از قبیل خرید و راه رفتن در فروشگاه مواد غذایی و یا پیاده روی در 15 دقیقه استراحت محل کارتان  ، می تواند شما را در  کاهش  وزن و بهبود سلامت کمک کنند.
ورزش خلق و خوی شما را بهتر می کند  و  دلیل آن آزاد شدن  اندروفین در خون است  که کمک می کند  شما را شادتر، سالم و با اعتماد به نفس بیشتر در مورد خودتان، که ممکن است تنظیم غذا خوردن خود را کمک کند.
مشاهده ورزشی که از آن  لذت می برید، به این ترتیب شما برای آن هیجان زده می شوید. تمرین یوگا، رقص

دوستان ورزشی پیدا کنید  این کار، ورزش کردن شما را بسیار سرگرم کننده تر و آسان تر خواهد کرد شخص دیگر می تواند با نظارت و صحبت به شما کمک کند  
به اندازه کافی خوابیدن. نداشتن خواب کافی سلامت روانی و جسمانی شما را  بهم می ریزد و ممکن است باعث شود شما به سختی وزن کم کنید  
علاوه بر این، کسانی که  از خواب محروم هستند تولید گرلین در آنان افزایش می یابد  این هورمون باعث می شود شما احساس گرسنهگی بیشتری در روز بعد کنید .
اگر شما یک فرد بالغ هستید سعی کنید مطمئن شوید حدود 8 ساعت خواب در هر شب دارید به عنوان یک نوجوان شما باید خواب کمی بیشتری داشته باشید  .
اطمینان حاصل کنید که تمام دستگاه های الکترونیکی حداقل 30 دقیقه قبل از خواب تان را خاموش کرده اید . کامپیوتر، آی پاد، تلفن همراه، و غیره .نور آن ها  سیستم شبانه روزی شما را به هم می ریزد  و ساعت بیولوژیکی تان را کاهش می دهد . خواب مناسب را برای خود تنظیم کنید .

برای دریافت رژیم آنلاین شفاجو کلیک کنید.

منبع: wikihow
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید