preloader

بهترین راه تامین انرژی برای سرحال شدن آقایان


بهترین راه تامین انرژی برای سرحال شدن آقایان
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 10098 اشتراک گذاری :

طبق گزارشاتی که اکثر خانم ها ارائه داده اند این نتیجه به دست آمده است که آقایان علی رغم داشتن رژیم غذایی مقوی، احساس ضعف و خستگی دارند. البته این موضع به صورت نسبی است و نمی توان گفت تمام آقایان این مشکل را دارند. می توان حدس زد استرس ها و فشارهای زندگی روزمره تا حدی موجب این ضعف و بی حالی و خستگی آقایان شده است. بسیاری از متخصصین استفاده از داروهای تقویتی مثل قرص من ویت را توصیه کردند.

اما باید در خصوص علل این قضیه تحقیقات بیشتری انجام می شد تا مشخص شود آیا مصرف مکمل تقویتی مثل قرص من ویت و بهره بردن از فواید قرص من ویت موجب رفع این مشکل می شود یا خیر. بنابراین به سرا متخصصان حاضر در داروخانه آنلاین درمانگیاه رفتیم تا به پرس و جو بپردازیم.

در داروخانه آنلاین درمانگیاه از افرادی که قرص من ویت را تهیه کرده بودند سوالاتی انجام شد و برای بررسی این موضوع درخواست شد تا پس از مصرف این مکمل نتایج را گزارش بدهند. حالا باهم در رابطه با سوالات انجام شده و نتایج این تحقیق با شما بیشتر صحبت می کنیم.

 

هدف شما از تهیه قرص من ویت چیست؟

برای این که بدانیم هدف هر فرد از تهیه قرص من ویت چیست این سوال را از مشتریان پرسیدیم. مشتریان این قرص هم خانم ها و هم آقایان بودند. برخی از خانم ها این قرص را برای همسرانشان تهیه می کردند  و برخی دیگر خودشان نیز مصرف کننده این مکمل بودند.

پاسخ ها به این سوال بسیار جالب بود. عده ای بیان کردند که با مطالعه فواید قرص من ویت متوجه شده اند که استفاده از این دارو می تواند رمز نجات آن ها از ضعف و بی حالی و خستگی مزمن باشد.

برخی از خانم ها بیان کردند که به علت خستگی بیش از حد و ابتلا به سرماخوردگی مداوم همسرشان در جستجوی راهی برای رفع مشکل بودند که قرص من ویت را یافتند.

در واقع طبق چیزی که ما متوجه شدیم کار زیاد، عدم توجه به مقوی بودن تغذیه و یا افزایش سن و سال موجب بروز ناتوانی و خستگی در آقایان شده است.

همین امر همسرانشان را به این مسیر هدایت کرده است که در جستجوی یک مولتی ویتامین خوب باشند. طبیعتا انرژی بدن یک آقا به کمک یک مولتی ویتامین معمولی تامین نمی شود.

بنابراین بانوانی که به فکر تامین انرژی همسرانشان بودند و آقایانی که خودشان احساس ضعف داشتند در جستجوی یک مکمل تقویتی بسیار خاص بودند. در نهایت این جستجو و مقایسه هایی که انجام دادند به قرص من ویت رسیدند.

فواید قرص من ویت

فواید قرص من ویت بسیار ویژه است. همین امر موجب جذب بسیاری از خانم ها و آقایان به آن شده است. در این مرحله می خواهیم بدانیم چه آیتم هایی در این قرص سبب رضایت مشتریان این قرص شده است.

با بررسی ترکیبات این محصول به این نتیجه رسیدیم که دلیل علاقه مخاطبین چندان هم بی راه نیست. بیایید ترکیبات این محصول را بررسی کنیم.

ال متیونین

در قرص من ویت ال متیونین وجود دارد که یک اسید آمینه مهم است. این اسید آمینه در بدن ساخته نمی شود. این اسید آمینه حاوی گوگرد است. ال متیونین موجب استحکام ناخن ها و انعطاف پذیری آن می شود. به کمک این اسید آمینه دفع فلزات سنگین مثل جیوه و سرب از بدن  راحت می شود. به جای ان موادی مانند روی وسلنیوم به راحتی جذب بدن می شوند و انرژی بالا می رود.

ال آرژنین

ال آرژنین یک اسید آمینه دیگر در بدن است که توسط قرص من ویت تامین می گردد. هورمون رشد به کمک ال آرژنین ترشح می گردد و موجب افزایش قد و افزایش رشد عضلات می شود. در آقایان موجب پیشگیری از تحلیل رفتن عضلات می شود. این اسید آمینه موجب تولیدآرژنین نیتریک اکساید می شود. این ماده باعث افزایش خونرسانی به عضلات می شود.

به همین دلیل مواد دفعی خیلی سریع تر از بدن خارج می شوند و گردش اکسیژن در بدن بالا می رود و انرژی بیشتری تامین می گردد.

وقتی که آرژنین بدن تامین شود بروز خستگی خیلی دیرتر رخ می دهد. در نتیجه آقایان می توانند برای زمان طولانی تری به ورزش و یا رابطه جنسی بپردازند.

ویتامین C

وجود ویتامین C موجب کلاژن سازی در بدن می شود. کلاژن سازی که تقویت شود عضلات وضعیت بهتری خواهند داشت. علاوه بر این ویتامین C خاصیت آنتی اکسیدانی بالایی دارد و رادیکال های آزاد را خنثی می کند. ویتامین c موجب می شود کلسیم در سطح بالاتری جذب شود.

عصاره جینسینگ

جنسینگ خواص معجزه آسایی دارد. در آقایان این ترکیب گیاهی باعث می شود قدرت باروری آن ها افزایش پیدا کند. وقتی که به کمک جنسینگ تعداد اسپرم ها در آقایان افزایش پیدا کند، احتمال باروری افزایش می یابد و اختلالات جنسی مثل عدم نعوذ رفع می گردد.

جنسینگ موجب قدرت گرفتن اعصاب اندام های تناسلی می شود. در نتیجه از انزال زودرس جلوگیری می کند.

 

 

 

کو آنزیم کیوتن

کوآنزیم کیوتن باعث جوانی دوباره می شود. هم برای بانوان مفید است و هم برای آقایان موجب افزایش انرژی می شود. کو آنزیم کیوتن سبب آزاد شدن انرژی در سلول می گردد. بنابراین به افرادی که احساس ضعف و بی حالی پس از گذراندن یک دوره بیماری دارند توصیه می شود مکمل های حاوی کو آنزیم کیوتن مصرف کنند.

 

ویتامین A

ویتامین A  نیز ویتامین بینایی است. در قرص من ویت وجود ویتامین A می تواند از ابتلا به پیر چشمی زودرس پیشگیری کند.

ویتامین E

خاصیت آنتی اکسیدانی ویتامین E بر هیچ کس پوشیده نیست. وجود ویتامین E در قرص من ویت برای آقایانی که زیاد سیگار می کشند ضروری است. زیرا آسیب های ناشی از سیگار را کاهش می دهد. آسیب به عضلات و سیستم عصبی و آسیب های پوستی به کمک ویتامین E قابل جبران است.

ید

قرص من ویت حاوی ید است. ید از ابتلا به بیماری گواتر جلوگیری می کند. در نتیجه موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.

ویتامین D3

ویتامین D3 موجب جذب کلسیم می شود و برای تقویت استخوان ها ضروری است. برای آقایان که در آستانه میانسالی هستند  وجود ویتامین D3 ضروری است. کمبود این ویتامین موجب ابتلا به دیابت 1 و 2 می شود.

 

 نتایج حاصل از مصرف قرص من ویت

همانطور که در ابتدا گفتیم، از مشتریانی که قرص من ویت را از داروخانه انلاین درمانگیاه تهیه کرده بودند در خواست کردیم تا نتایج را به اشتراک بگذارند.

اغلب افراد پس از مصرف این قرص و بهره بردن از فواید قرص من ویت اعلام رضایت داشتند. آقایانی که مشکل استقامت در حین ورزش و یا رابطه جنسی داشتند اکنون از نتیجه بسیار راضی بودند.

برخی از خانم ها از  قرص من ویت برای خودشان استفاده کردند. تاثیرات این قرص بر انرژی زایی و همچنین تقویت پوست و مو و ناخن  بسیار شگفت انگیز بوده است.

آقایان که به دلیل خستگی مفط از انجام امور روزمره خود بازمی ماندند اکنون با انرژی کامل به تمام امورات خود رسیدگی می کردند.

برخی از زوجین مشکل باروری داشتند و مشکل هم ضعیف بودن اسپرم و همچنین اندام تناسلی آقا بود. اما پس از مصرف این قرص به علت تاثیراتی که روی تقویت کیفیت اسپرم و رفع مشکلات جنسی داشته است، مشکل رفع شده بود و از نتیجه بسیار خرسند بودند.

آقایانی که در آستانه میانسالی احساس ابتدا به مشکلات قلبی و عروقی داشتند با مصرف این قرص و بهره مند شدن از فواید قرص من ویت اکنون احساس بهبود داشتند.

نتیجه گیری

به طور کلی طی پرسش و پاسخی که از مشتریان داروخانه آنلاین درمانگیاه داشتیم مشخص شد که علل ضعف و بی حالی در بسیاری از آقایان و خانم کاهش سطح ویتامین ها و برخی آمینو اسید ها است. زندگی در شرایط کنونی که اکسیژن خالص چندان در دسترس نیست و آلودگی هوا سبب جذب ترکیبات مضر به بدن می شود، قرصی مثل من ویت می تواند در رفع مشکلات بسیار راه گشاه باشد.

بالا رفتن سن و کمبود مواد مغذی در تغذیه افراد سبب کاهش سطح ویتامین ها و مواد معدنی مفید به بدن می شود. پس راه جبران آن مصرف داروی مثل قرص من ویت است.

منبع: شفاجو
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید