preloader

کاهش وزن برای بدن های سیبی شکل


کاهش وزن برای بدن های سیبی شکل
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 12768 اشتراک گذاری :

شکل بدن هر فرد با دیگری متفاوت است، عناصر کلیدی و ویژگی های خاصی برای فرم های مختلف بدن وجود دارد که انواع آن را از هم جدا می کنند دانستن نوع فرم بدن به شما بینش بیشتری می دهد که  برای کاهش وزن چه نوع ورزش و رژیم غذایی  بهتر کار می کند اگر وزن شما در مرکز بدنتان است، شما یک فرم بدن سیب دارید .اشکال سیبی ممکن است  به علت انباشتگی چربی اطراف شکم خطرناک شود همچنین کاهش وزن نیز دشوار تر است  زیرا برای از دست دادن وزن باید فقط انواع خاصی از مواد غذایی را مصرف کنند.  این موارد کاهش وزن شما را با  توجه به نوع سیبی بدن تان موفقیت آمیز تر می کند.


مرحله 1

کاهش قند و جلوگیری از مصرف مواد خوراکی شیرین، مانند نوشابه، آب نبات و کربوهیدرات های تصفیه شده.

تحمل وزن در وسط بدن اغلب بدان معنی است که بدن شما قند خون را تنظیم نمی کند  بنابراین راه حل بدن های سیبی شکل  در این شرایط .ترشح بیش از حد انسولین برای ایجاد ثبات قند خون است. انسولین بالا اغلب سبب افزایش وزن است  با کاهش مقدار قند مصرفی، سطح انسولین خون پایین  آمده  و بدن شروع به ذخیره سازی چربی و قند، به جای سوخت و ساز می کند  .

 

مرحله 2

خوردن مواد غذایی سرشار از فیبر. هضم فیبر طول می کشد و این امر سبب ایجاد ثبات قند خون و سطح انسولین برای متابولیزه مناسب می شود  غذاهای با فیبر بالا شامل غلات سبوس دار، میوه ها، سبزیجات، لوبیا و عدس  است  بشفاب  خود را با فیبر پر کنید  قبل از غرقه شدن در مواد غذایی  دیگر که ممکن است قند بالایی داشته باشند ، مانند نان سفید یا ماکارونی.

 

مرحله 3

حداقل 30 دقیقه ورزش هوازی به صورت روزانه

. چربی اضافی در اطراف شکم خود را به دور سوزانده شدن بیاندازید . رقص، ایروبیک، دویدن، شنا و هر فعالیت دیگر که سرعت ضربان قلب تان  را بالا برد  تا بدن شما از چربی های اضافی خلاص شود .


مرحله 4

هدف قرار دادن ناحیه میانی بدن هنگام انجام تمرینات مقاومتی

ترکیب تمرینات قدرتی و هوازی با یکدیگر می توانند به شما در کم کردن وزن میانی بدنتان کمک کند  . ورزش های هوازی کمک می کند تا چربی اضافی را بسوزانید و تمرینات قدرتی به شما هسته قوی تری می دهند ، و در نتیجه ، وضعیت بهتر و کالری بیشتری می سوزانید  و کالری سوزی ادامه می یابد ایروبیک، پیلاتیز و یوگا کمک به بهبود وضعیت عضلات اصلی شما می کند  .

 

مرحله 5

با دکتر خود  ملاقات کنید  .

 افراد سیبی شکل بیشتر در معرض ابتلا به بیماری های قلبی، دیابت و سرطان پستان هستند. اختلالات اضافه وزن یا چاقی به عنوان عامل خطراست بنابراین مهم است که شما با دکتر خود برای گرفتن یک برنامه رژیم غذایی و ورزش ملاقات کنید  برنامه ای که  موثر باشد  با خیال راحت برای شما و شکل های فردی شماست  .

 

برای دریافت رژیم آنلاین شفاجو توسط کارشناس و مشاور تغذیه خانم شیما علی مددی اینجا کلیک کنید.

 

منبع: livestrong
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید