preloader

5 مرکز ماساژ معتبر در تهران


5 مرکز ماساژ معتبر در تهران
امتیاز 4.6 / تعداد بازدید : 10153 اشتراک گذاری :

امروزه خدمات ماساژ به صورت گسترده در شهرهای مختلف ایران و به خصوص تهران انجام می گیرد ولی مراکز معتبر و تخصصی کمی وجود دارند که بتوانید با خیال راحت در آن ماساژ دریافت کنید. در این مقاله 5 مرکز ماساژ معتبر در تهران را با مشخصات کامل به شما معرفی خواهیم کرد.

مراکز ماساژ در تهران

ماساژ نیلوفر آبی

این مرکز یکی از قدیمی ترین مراکز ماساژ در ایران می باشد که شعب مختلفی نیز در جزیره کیش و تهران دارا می باشد. این مرکز دارای دو نوع کادر ایرانی و تایلندی می باشد که ماساژ توسط آن ها صورت می گیرد. انواع مختلفی از ماساژها در این مرکز صورت می گیرد که از اصلی ترین ها، ماساژ تایلندی می باشد.

برای مشاهده سایت و رزرو خدمات صفحه اصلی نیلوفر آبی را مشاهده فرمایید.

آدرس: شهرک غرب، سیمای ایران، پلاک 58، مجموعه سلامتی و تندرستی آب

شماره تماس : 88365474-021

شعبه کوهستان : 51-22827461 - 021

تنوع خدمات: خوب

قیمت: نسبتا بالا

کیفیت خدمات: خوب

اسپا هانا

اسپا هانا خدمات به سبک ژاپنی ها است که به قول خودشان ژاپنی کوچک در شمال تهران می باشد. این مرکز علاوه بر خدمات ماساژ خدمات دیگری همچون حوزچه ها آب گرم، استخر سونا رستوران و... نیز دارا می باشد.

برای مشاهده سایت و رزرو خدمات صفحه اصلی اسپا هانا را مشاهده فرمایید.

آدرس:مینی سیتی، بلوار ارتش، بلوارنیروی زمینی، کندروی بزرگراه بابایی به سمت غرب، نبش کوچه‌ی گلبهار، پلاک ۲۴ - تلفن تماس : 4-22196951 (021)

تنوع خدمات: عالی

قیمت: نسبتا بالا

کیفیت خدمات: عالی

آریانا ماساژ

مرکزی از جنس خدمات ماساژ درمانی که به صورت تخصصی روی ماساژ درمانی کار می کنند. آریانا ماساژ با داشتن کادری متخصص و تحصیل کرده خدمات خود را به صورت اصولی بر پایه درمان بیماری هایی مانند کمردرد، سیاتیک، درد های شانه و گردن می پردازد. در این مرکز خدمات دیگری مانند انواع ماساژ، ماساژ لاغری و کارت هدیه ماساژ نیز صادر و انجام می گیرد.

برای مشاهده سایت و رزرو خدمات صفحه اصلی آریانا ماساژ را مشاهده فرمایید.

آدرس: شهرک غرب، خیابان سپهر، نرسیده به یادگار امام، پلاک 200

شماره تماس: 88075850-021

تنوع خدمات: خوب

قیمت: مناسب

کیفیت خدمات: عالی

ژیناسا

مرکز ماساژی در شرق تهران که انواع خدمات مختلف ماساژ را ارائه می دهد. این مرکز در طول هفته ویژه بانوان بوده و در روزهای جمعه برای اقایان خدمات ارائه می دهد.

آدرس: تهرانپارس، خیابان رشید، نبش کوچه 148، پلاک 119، طبقه منفی 2، سالن ماساژ ژیناسا

شماره تماس: 77882400-021

تنوع خدمات: خوب

قیمت: -

کیفیت خدمات: مناسب

مانو ماساژ

مرکزی با کادر تایلندی در شمال تهران قرار دارد که انواع خدمات ماساژ را ارائه می دهند. این مجموعه در کنار مجموعه ورزشی باربد الهیه واقع شده است. ماساژ های سنگ داغ و مانو از ویژه ترین خدمات این سالن محسوب می شوند.

الهیه . خیابان مهدیه . کوچه لسانی . مجموعه ورزشی باربد

شماره تماس: 22621020-021

تنوع خدمات: خوب

قیمت: نسبتا بالا

کیفیت خدمات: خوب

ماساژ در مراکز معتبر دریافت کنید

ماساژ یکی از خدماتی است که اگر به درستی انجام گیرد فواید بی شماری برای بدن به ارمغان می آورد. اما اگر چنانچه توسط متخصص این کار و توسط ماساژ تراپیست انجام نگیرد امکان آسیب نیز در آن وجود دارد. حتما سعی کنید ماساژ را در مراکز معتبر دریافت کنید بخصوص زمانی که مشکل بدنی دارید این کار حتما باید توسط متخصص انجام گیرد.

چند وقت یک بار باید ماساژ گرفت؟

ماساژ مانند ورزش کردن چه از لحاظ فیزیولوژیکی و چه از لحاظ روانی فواید بسیاری برای بدن دارد و باز مانند ورزش کردن بهتر است منظم انجام گیرد. اگر چنانچه زیاد درگیر استرس های کاری و خستگی های بدنی هستید و یا دچار اسپاسم و گرفتگی های عضلانی هستید  بهتر است هفته ای یک یا دو بار ماساژ درمانی دریافت کنید تا این اسپاسم ها از بین روند بعد از آن می توانید هفته ای یک بار یا دو هفته یک بار و حتی ماهی یک بار ماساژ دریافت کنید.

برای خستگی های بدنی و از بین رفتن دردهای بدنی چه ماساژی دریافت کنیم؟

بهترین و تخصصی ترین سبک ماساژ برای از بین رفتن تنش ها بدنی و خستگی ها ماساژ درمانی می باشد. در این ماساژ تاکید بر روی اسپاسم ها و گرفتگی های عضلانی می باشد. با برطرف شدن این اسپاسم ها خستگی از بین می رود و شما احساس نشاط و سرزندگی می کنید.

 

منبع: شفاجو
نویسنده : شفاجو

نظرات کاربران

شما هم میتوانید نظرات خود را در این بخش بیان کنید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


نظری برای نمایش وجود ندارد , شما اولین باشید